Tuesday 22 May 2012

Mi-au furat bicicleta!

A disparut draga mea bicicleta care doi ani de zile m-a purtat in spate, m-a plimbat ca gandul unde vroiam, mi-a suportat virajele si franele cu stoicism si mi-a facut ca distantele sa imi para mai scurte. Partenera mea de mers la biblioteca, la colegiu sau in parc a disparut fara urma asa cum a venit.
Dumnezeu a dat, Dumnezeu a luat, cum se zice, pentru ca am gasit-o zacand langa ghena cu lantul ruginit si sarit, iar  sotul a readus-o la viata cu rabdare si indemanare.
Faza e ca nemernicii au taiat lantul cu care era legata de suportul pe care o sprijineam. Ma uitam la lant cum zacea pe pamant si nu imi venea sa cred, sunt in Romania sau in Canada?
Cum se mai schimba vremurile!

2 comments:

  1. si mie doua deja mi-au furat cei drept prima nu era legata.

    ReplyDelete
  2. E criza, nu mai au oamenii bani si se apuca de furat.

    ReplyDelete