Monday 1 May 2017

Hoti din toate tarile, uniti-va!

Duminica dimineata gaseste sotul usa de la masina mea deschisa, asa cam 5 cm. Pe scaun zaceau aruncate niste hartii, iar torpedoul era deschis. Doua perechi de ochelari, unii zgariati si ceilalti de 2 lei disparusera din masina. Daca stiau ei ce ciurucuri de ochelari sunt, nu se mai oboseau. Chiar radeam, ca in bancul ala cu batranul si hotul: "Taica, eu nu gasesc bani ziua, si tu cauti noaptea?" Cred ca am lasat masina descuiata, caci am obiceiul asta, iar hotii, despre care scria in ziar acum vreo trei saptamani ca se ocupa cu trebusoare din astea prin oraselul nostru, si-au facut drum pe la noi. E surprinzator caci de cinci ani de cand ne-am mutat in zona asta, nu am auzit de povesti din astea.
Se pare ca globalizarea isi spune cuvantul si in acest domeniu.

No comments:

Post a Comment